Innovatieonderzoek.nl

Persoonlijke campagnes

Door: Stijn Driessen | 09-07-2010 09:35
discussie | 3126 x gelezen | 0 reacties>

Met de techniek van tegenwoordig is het steeds makkelijker om effectieve campagnes te maken. Zeker op filmgebied is er steeds meer mogelijk.

Toen het internet net was begonnen bestonden er al veel campagnes waarbij je vrienden iets kon versturen. Je vulde dan enkele info van de geadresseerden in en deze kreeg dan een 'persoonlijke' brief.

Dit werd eerder al overtroffen door de effectieve reclame campagne op Hyves door de overheid met stanislav. Een erg aansprekende campagne waar echter wel een aantal blunders waren gemaakt. 

The online identity heeft van deze fouten geleerd en is een nieuwe campagne begonnen om mensen bewust te maken wat er allemaal op internet aan gegevens rond kan zwerven. De gegevens worden nu namelijk via wieowie.nl verkregen, wat enkel bij publieke informatie kan. 

Persoonlijk vind ik dit erg goede campagnes, omdat ze je persoonlijk erbij betrekken. Hoe betrek jij je doelgroep persoonlijk in je promotie campagnes?

 

Reacties:

Nog geen reacties

Schrijf de eerste reactie:

Het is op dit moment niet mogelijk om te reageren