Co-creatie voor duurzamer ondernemen
Door: Stijn Driessen | 25-06-2010 10:00implementatie | 5658 x gelezen | 0 reacties>
'groen worden, willen we allemaal', is een veelgebruikte leus voor duurzaam ondernemen. Dit kan snel bereikt worden door het co-creatie, aldus Fronteerstrategy.
Fronteerstrategy licht de 10 groene regels toe aan de hand van de case: Coca-Cola. De 10 groene regels zijn:
- Moedig verandering aan;
- Wees eerlijk en authentiek;
- Integreer het in je DNA;
- Ervaring gaat boven cijfers;
- Maak het tastbaar;
- Focus op het positieve;
- Geef de klant het voor het zeggen;
- Investeer in je leiderschap;
- Richt hoog;
- Wacht niet, begin gewoon.
Zie hieronder de slideshare presentatie met de bijbehorende coca-cola case:
Reacties:
Nog geen reactiesSchrijf de eerste reactie:
Het is op dit moment niet mogelijk om te reageren |